مشکل آنتن دهی شیائومی نوت 10 در واقع، مربوط به زمانی است که با مشکل شبکه در Redmi Note 10 خود مواجه می شوید. این مشکل در این زمان نگران کننده خواهد بود. اما زمانی که متوجه شدید مشکلی در تلفن همراه شما وجود ندارد و ممکن است یک مشکل جزئی نرم افزاری یا مشکل تنظیمات باشد که می توان آن را برطرف کرد. اما این مشکلات چیست؟
1] مشکل شبکه در Redmi Note 10 و 2] مشکل اتصال به اینترنت وجود ندارد
قبل از آن، در اینجا یک بخش از مشاوره رایگان وجود دارد:
هنگامی که تیم ما در حال انجام تحقیق در مورد این موضوع بود، متوجه شدیم که محصولاتی وجود دارند که می توانند به بهبود قدرت شبکه در خانه شما کمک کنند. آیا در مورد تقویت کننده سیگنال ایجاد شده توسط SureCall شنیده اید؟ ما هنوز آن را آزمایش نکردهایم، اما به نظر میرسد این محصول در حال حاضر با رتبهبندی 3.3K+ در آمازون بسیار محبوب است.
ما شما را مجبور به خرید آن نمی کنیم، اما اگر علاقه مند هستید، می توانید آن را امتحان کنید. برای شفافیت، میخواهیم اشاره کنیم که پیوندی که ارائه کردهایم یک وابسته است. به هر حال ما در این مقاله اختصاصی نکاتی برای غلبه بر چنین مشکلاتی داریم.
هرگز چک های اساسی را دست کم نگیرید
1. مشکل آنتن دهی شیائومی نوت 10: شبکه دستگاه وجود ندارد
اگر شبکه ای در دستگاه شما وجود ندارد، قبل از اینکه به این نتیجه برسیم که سخت افزار موبایل Redmi Note 10 شما مشکل دارد، ابتدا باید سیم کارت را بررسی کنید.
Redmi Note 10 خود را خاموش کرده و سیم کارت را خارج کنید. سیم کارت باید با Redmi Note 10 شما سازگار باشد، از نظر هرگونه آسیب فیزیکی یا گرد و غبار بررسی کنید. سیم کارت را در دستگاه های سازگار دیگر قرار دهید و از اتصال صحیح شبکه بدون هیچ مشکلی اطمینان حاصل کنید. اگر همین مشکل وجود دارد، مشکل از ارائه دهنده شبکه تلفن همراه یا سیم کارت است.
اگر سیم کارت در دستگاه های دیگر خوب کار می کند، سیم کارت را در اسلات Redmi Note 10 تراز کرده و آن را تعمیر کنید.
به تنظیمات ← سیم کارت و شبکه های تلفن همراه ← مطمئن شوید سیم کارت روشن است بروید.
تأیید کنید که دستگاه شما در حالت هواپیما نیست.
اگر در شرایط اضطراری برای برقراری تماس یا ارسال پیام هستید،
به تنظیمات → سیم کارت و شبکه های تلفن همراه → نوع شبکه ترجیحی → فقط 2G بروید.
2. مشکل اتصال به اینترنت
پس از انجام تست های قبلی،
به تنظیمات → سیم کارت و شبکه های تلفن همراه → نوع شبکه ترجیحی → ترجیح دادن LTE بروید.
سپس تنظیمات → سیم کارت و شبکه های تلفن همراه → گزینه Automatically Select Network را فعال کنید.
اگر تنظیماتی را در Access Point Name (APN) تغییر داده اید،
به تنظیمات → سیم کارت و شبکه های تلفن همراه → نام های نقطه دسترسی → بازنشانی به پیش فرض بروید.
هنوز شبکه تلفن همراه در Redmi Note 10 شما متصل نیست؟
با پشتیبانی مشتری ارائه دهنده شبکه خود تماس بگیرید. مشکل اتصال شبکه را که با آن روبرو هستید شرح دهید و نام نقطه دسترسی (APN) را درخواست کنید.
به تنظیمات ← سیم کارت و شبکه های تلفن همراه ← خدمات رومینگ را روشن کنید.
دستگاه را مجددا راه اندازی کنید.
امیدواریم راه حل های ارائه شده در بالا برای حل مشکل شبکه Redmi Note 10 شما مفید بوده باشد.