ترابرد سیمکارت به معنای انتقال شماره تلفن همراه است. ترابرد به رایتل در واقع به مشترکان اپراتورهای دیگر این امکان را میدهد که بدون تغییر شماره سیمکارت، اپراتور تلفن همراه خود را بهصورت رایگان به رایتل تغییر دهند.
در صورتی که نیاز به خرید دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل دارید، می توانید با شماره تلفنهای زیر تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان ما بهرهمند شوید.
روشهای ترابرد به رایتل
مراحل غیرحضوری (آنلاین)
برای ترابرد به صورت آنلاین و غیرحضوری میتوانید مراحل زیر را دنبال نمایید:
۱- ابتدا به پرتال ترابرد رایتل به آدرس rightel.ir/mnp مراجعه و فرم درخواست آنلاین ترابرد سیمکارت را تکمیل نمایید.
منوی ثبت مشترکان در سایت رایتل
۲- پس از ثبت درخواست آنلاین ترابرد، سیمکارت از طریق پست به آدرس شما ارسال میشود.
۳- بعد از دریافت سیمکارت، تاییدیه دریافت سیمکارت را از طریق پیامک و یا سایت رایتل ارسال کنید.
منوی تایید دریافت سیم کارت در سایت رایتل
۴- دریافت شناسه ترابرد (نگه داشتن آن تا پایان فرآیند ترابرد الزامی است).
نکته: در صورتیکه سیمکارت شما دائمی است میبایست صورتحساب خود را پرداخت نمایید.
۵- پیامک موفقیتآمیز بودن ترابرد به سیمکارت قبلی شما ارسال میشود.
۶- سیمکارت جدید شما پس از تایید ترابرد و اتمام پروسه فعال خواهد شد.
مراحل حضوری
برای ترابرد سیمکارت همراه اول به رایتل/ ترابرد سیمکارت ایرانسل به رایتل به صورت حضوری میتوانید مراحل زیر را دنبال نمایید:
۱- به یکی از فروشگاهها یا نمایندگیهای رایتل مراجعه کنید.
2- برای احراز هویت و تایید شروع فرآیند ترابرد، اطلاعات درخواستی و کد OTP ارسال شده به گوشی همراه خود را به کارشناس فروشگاه یا نماینده رایتل ارایه دهید.
۳- سیمکارت جدید (غیرفعال) را از کارشناس فروشگاه یا نماینده رایتل تحویل بگیرید.
نکته: در صورتیکه سیمکارت شما دائمی است میبایست صورتحساب خود را پرداخت نمایید.
۴- سیمکارت جدید شما پس از تایید ترابرد و اتمام پروسه فعال خواهد شد.
طی فرآیند ترابرد شما میتوانید از طریق سایت رایتل به صورت آنلاین و غیرحضوری و یا به صورت حضوری با دفاتر خدمات مشترکان رایتل ارتباط برقرار کرده و با ارایه کد رهگیری دریافت شده یا کد شناسایی از وضعیت ترابرد شماره سیمکارت خود مطلع شوید.
لغو ترابرد به رایتل
تا پیش از اعلام آمادگی اپراتور مقصد برای فعالسازی سیمکارت، امکان انصراف از درخواست ترابرد در پورتال اپراتور مقصد و با استفاده از کد رهگیری (شناسه ترابرد) و کد شناسایی امکانپذیر است. جهت اعلام انصراف، میتوانید به پورتال اپراتور مربوطه یا دفتر خدمات آن مراجعه کنید.
بیشتر بخوانید: