رفع مشکل آنتن دهی سامسونگ اس 20 چگونه است؟ مشکل شبکه به عنوان یک کاربر گوشی هوشمند بسیار رایج است. هر کاربر دوم با نوعی مشکل شبکه با دستگاه خود مواجه است. حتی دستگاه های پرقدرت نیز با این مشکل مواجه هستند. در حالی که این مشکل برای برخی از کاربران سنگین اینترنت رخ می دهد، نیازی به نگرانی نیست زیرا احتمالاً این مشکل در کوتاه ترین زمان ممکن حل می شود مگر اینکه آسیب سخت افزاری عامل اصلی آن باشد. آموزش ساده زیر را دنبال کنید تا یاد بگیرید چگونه مشکلات سیگنال ضعیف را در Galaxy S20/S20+ یا S20 Ultra در کمترین زمان برطرف کنید.
بیشتر اوقات، مشکلات آنتن دهی سامسونگ اس 20 را می توان با خود پیام خطا حل کرد. این روزها استثنائات به روشی بسیار مناسب رسیدگی می شود. مشکل دقیق بیشتر اوقات فقط در آنجا ذکر شده است. اگر وجود ندارد یا در درک آن مشکل دارید. نیازی به نگرانی نیست، رفع مشکل سیگنال ضعیف در Galaxy S20/S20+ یا S20 Ultra فقط برای شما وجود دارد.
سری گلکسی اس 20 سامسونگ جدیدترین گوشی هوشمند برتر و پرچمدار سامسونگ است. سامسونگ در رویداد Galaxy Unpacked 2020 در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا از سری گلکسی اس 20 یعنی گلکسی اس 20، اس 20 پلاس و اس 20 اولترا به عنوان آخرین خانواده پرچمدار خود رونمایی کرد. سری گلکسی اس 20 با جدیدترین چیپست اسنپدراگون 865 کوالکام عرضه می شود که دارای پردازش تصویر قدرتمندتر، موتور هوش مصنوعی نسل پنجم جدید، بهره وری بهتر انرژی، اساساً هر چیزی است که در یک پردازنده موبایل می توانید بخواهید.
بررسی قدرت سیگنال
در بسیاری از مسائل شبکه، سیگنال ضعیف یا ضعیف مقصر است. اگر اخیراً گلکسی نوت 10 شما همیشه بدون سرویس نمایش داده میشود، حتماً بررسی کنید که نوارهای سیگنال روی دستگاهتان چگونه نشان داده میشوند. هر چیزی کمتر از 3 میله خوب نیست و می تواند نشان دهنده مشکل شبکه باشد.
اگر در داخل ساختمان هستید، سعی کنید بیرون بروید و ببینید که آیا سرویسی از بین می رود یا خیر. اگر با ماشین سفر می کنید، ممکن است در حال عبور از یک نقطه مرده باشید. کاری که می خواهید انجام دهید این است که یک منطقه شناخته شده با پوشش خوب را جابجا کنید. اگر سرویسی باقی بماند، ممکن است مشکلی در گلکسی S20/S20+/S20 Ultra شما وجود داشته باشد. با دنبال کردن مراحل زیر به عیب یابی آن ادامه دهید.
راه اندازی مجدد ساده یا راه اندازی مجدد اجباری
خوب، من فکر می کنم شما از قبل می دانید که چگونه گوشی خود را مجددا راه اندازی کنید. بنابراین فقط دستگاه را ریستارت کنید و ببینید که آیا مشکل را حل می کند یا خیر. راه اندازی مجدد دستگاه همیشه یک راه حل نهایی برای هر مشکلی است. نه تنها پیکسل، بلکه در مورد هر دستگاه الکترونیکی صدق می کند. من به مادرم می گفتم اگر با گوشی هوشمندش مشکلی داشت دستگاهش را ریستارت کند.
خوب اگر هنوز باید بدانید که چگونه راه اندازی مجدد کنید، در اینجا این است: دکمه پاور تلفن خود را فشار دهید. در صفحه، روی Restart ضربه بزنید.
راه دیگر راه اندازی مجدد به شرح زیر است:
دکمه کاهش صدا را فشار داده و نگه دارید.
در حالی که آن را پایین نگه داشته اید، کلید پاور را فشار داده و نگه دارید.
دکمه را به مدت 10 ثانیه نگه دارید، به طور خودکار راه اندازی مجدد می شود.
اگر با این روش مشکل آنتن دهی سامسونگ اس 20 حل نشد، به روش بعدی بروید.
راه اندازی مجدد دستگاه خود به طور منظم حداقل یک بار در هفته می تواند مفید باشد. اگر تمایل دارید چیزهایی را فراموش کنید، پیشنهاد می کنیم تلفن خود را طوری پیکربندی کنید که خود به خود راه اندازی مجدد شود. با انجام این مراحل می توانید آن را برای انجام این کار برنامه ریزی کنید:
برنامه تنظیمات را باز کنید.
روی Device Care ضربه بزنید.
روی 3 نقطه در بالا ضربه بزنید.
راه اندازی مجدد خودکار را انتخاب کنید.
سیم کارت را بردارید و دوباره وارد کنید
فکر نمی کنم برای نصب مجدد سیم کارت در دستگاه خود به آموزش دیگری نیاز داشته باشید. فقط سینی سیم کارت را از دستگاه جدا کرده و دستگاه را مجدداً راه اندازی کنید و سپس آن را مجدداً در دستگاه قرار دهید.
حالت پرواز را فعال کنید.
ابزار خارج کردن سیم کارت را به دهانه دایره ای سینی سیم کارت فشار دهید تا آن را خارج کنید.
دستگاه را خاموش کنید.
سیم کارت را از سینی سیم کارت خارج کرده و دوباره داخل آن قرار دهید.
سینی را به داخل شکاف برگردانید.
دستگاه را بوت کنید.
هنگامی که سیم کارت را از دستگاه خارج کردید، قبل از قرار دادن مجدد آن، چند لحظه صبر کنید. این باعث می شود که سیستم بدون تنظیمات سلولی قدیمی به روز شود. هنگامی که سیم کارت دوباره وارد شد و تلفن مجدداً راه اندازی شد، پیکربندی شبکه شما باید به طور خودکار اضافه شود.
اگر تلفن دیگری دارید که می تواند با شبکه شما کار کند، می توانید سیم کارت را نیز در آن قرار دهید. این به شما کمک می کند بررسی کنید که آیا مشکلی با خود سیم کارت وجود دارد یا خیر. اگر هنگام استفاده از سیم کارت در دستگاه دوم مشکل برگردد، یا با سیم کارت یا شبکه مشکل دارید. سیم کارت جدیدی بگیرید تا ببینید سیم کارت است یا شبکه.
تنظیمات شبکه را به تنظیمات اولیه برگردانید
تنظیمات را از منوی Quick Nav یا راهانداز باز کنید.
به پایین اسکرول کنید و روی General Management ضربه بزنید.
سپس بر روی Reset ضربه بزنید.
در نهایت بر روی Reset network settings ضربه بزنید.
سپس بر روی Reset settings ضربه بزنید.
وقتی از شما خواسته شد رمز عبور صفحه قفل خود را تأیید کنید.
به روز رسانی های حامل را نصب کنید
یکی از راههای جلوگیری از مشکلات آنتن دهی سامسونگ اس 20 این است که اطمینان حاصل کنید که بهروزرسانیهای سیستم را بهموقع نصب میکنید. اگر S20 خود را از اپراتور خود دریافت کرده اید و اصلاً نرم افزار را تغییر نداده اید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که در صورت به روز رسانی روی اعلان ضربه بزنید. مشکلات شبکه منحصر به فرد اپراتور شبکه شما معمولاً با به روز رسانی رفع می شوند.
تغییر حالت شبکه
گاهی اوقات، تغییر حالت شبکه دستگاه از مثلاً 4G LTE به 3G می تواند از شر مشکلات شبکه خلاص شود. اگر تا به حال این کار را انجام نداده اید، مراحل زیر را دنبال کنید:
برنامه تنظیمات را باز کنید.
روی Connections ضربه بزنید.
روی شبکه های موبایل ضربه بزنید.
روی حالت شبکه ضربه بزنید و 3G یا 2G را انتخاب کنید.
دستگاه را مجددا راه اندازی کنید و مراحل 1-3 را تکرار کنید.
برای بازگشت به پیکربندی اولیه، روی 4G یا LTE یا اتصال خودکار ضربه بزنید.
به صورت دستی از شبکه جدا شوید
برنامه تنظیمات را باز کنید.
روی Connections ضربه بزنید.
روی شبکه های موبایل ضربه بزنید.
روی اپراتورهای شبکه ضربه بزنید.
روی انتخاب دستی ضربه بزنید.
منتظر بمانید تا دستگاه شما شبکه ها را جستجو کند.
پس از اتمام جستجو، شبکه دیگری را برای اتصال به آن انتخاب کنید. برای مثال، اگر در T-Mobile هستید، AT&T یا هر شبکه دیگری را انتخاب کنید.
تلفن شما مجبور می شود با خطا برگردد زیرا نمی تواند با موفقیت ثبت شود.
پس از آن، دوباره شبکه خود را انتخاب کنید و ببینید که آیا دستگاه شما اکنون میتواند دوباره ثبت نام کرده و باگ را برطرف کند.
عیب یابی برنامه ها در حالت Safe Mode
اگر نمی دانید حالت ایمن چیست، در حالت ایمن، سیستم به طور موقت همه برنامه های شخص ثالثی را که روی دستگاه خود نصب کرده اید غیرفعال می کند. با انجام این کار می توانیم بفهمیم که کدام برنامه مشکل دارد. برای روشن کردن حالت ایمن، مرحله زیر را دنبال کنید:
دستگاه را خاموش کنید.
دکمه روشن/خاموش دستگاهتان را فشار دهید و نگه دارید تا صفحه نام مدل ظاهر شود.
وقتی آرم SAMSUNG روی صفحه ظاهر شد، کلید روشن/خاموش را رها کنید.
بلافاصله پس از رها کردن کلید پاور، کلید کاهش صدا را فشار داده و نگه دارید.
همچنان کلید کاهش صدا را نگه دارید تا دستگاه راه اندازی مجدد تمام شود.
حالت ایمن در گوشه سمت چپ پایین صفحه نمایش داده می شود.
با مشاهده Safe Mode، کلید کاهش صدا را رها کنید.
پس از مشخص کردن برنامههایی که مشکل ایجاد میکنند، مراحل زیر را دنبال کنید تا آن را حذف کنید (در صورت نیاز):
تنظیمات را از Launcher باز کنید.
روی Apps ضربه بزنید.
روی مشاهده همه برنامه ها ضربه بزنید.
روی برنامهای که میخواهید حذف کنید ضربه بزنید
روی Uninstall ضربه بزنید.
برای تایید روی OK ضربه بزنید.
کش را از حالت بازیابی پاک کنید
اگر نمی دانید ریکاوری چیست، اولین چیزی که بوت لودر زنگ می زند ریکاوری است. Recovery Mode به یک پارتیشن قابل بوت ویژه اشاره دارد که شامل یک برنامه بازیابی نصب شده در آن است. و می توانید برخی از مشکلات گوشی خود را برطرف کنید. مراحل پاک کردن کش از حالت بازیابی را دنبال کنید:
گوشی را خاموش کنید.
یکبار خاموش شد. دکمه پاور/بیکسبی و کاهش صدا را به طور همزمان فشار دهید و نگه دارید تا لوگوی اندروید ظاهر شود.
وقتی لوگوی سبز رنگ اندروید نمایش داده شد، هر دو دکمه را رها کنید.
اکنون منوی صفحه بازیابی ظاهر می شود
برای رفتن به Wipe Cache Partition از دکمه Volume استفاده کنید و سپس دکمه Power را فشار دهید تا انتخاب را تأیید کنید.
صبر کنید تا دستگاه شما تمام حافظه پنهان یا داده های موقت را از پارتیشن سیستم پاک کند.
دکمه پاور را دوباره فشار دهید تا دستگاه راه اندازی مجدد شود.
این کار تمام داده های موقت را از دستگاه پاک می کند. و بعد مثل نو کار میکنه
تنظیم مجدد کارخانه
بازنشانی کارخانه همه چیز را حذف میکند، بنابراین میخواهید مطمئن شوید که یک کپی از اطلاعات شخصی خود مانند عکسها، فیلمها، اسناد، متنها و غیره را زودتر از موعد ایجاد کردهاید.
از منوی تنظیمات:
تنظیمات را از لانچر باز کنید.
به مدیریت عمومی بروید و روی آن ضربه بزنید.
روی Reset ضربه بزنید.
تنظیم مجدد داده های کارخانه را انتخاب کنید.
برای ادامه روی Reset ضربه بزنید.
برای تایید عمل، روی Delete All ضربه بزنید.
گوشی را خاموش کنید.
یکبار خاموش شد. دکمه پاور/بیکسبی و کاهش صدا را به طور همزمان فشار دهید و نگه دارید تا لوگوی اندروید ظاهر شود.
وقتی لوگوی سبز رنگ اندروید نمایش داده شد، هر دو دکمه را رها کنید.
اکنون منوی صفحه بازیابی ظاهر می شود
از دکمه کاهش صدا استفاده کنید تا زمانی که “Wipe data/factory reset” را برجسته کنید.
دکمه روشن/خاموش را فشار دهید تا “Wipe data/factory reset” را انتخاب کنید.
از Volume Down برای برجسته کردن Yes استفاده کنید.
دکمه روشن/خاموش را فشار دهید تا عمل پاک کردن دادههای تلفن را تأیید کنید.
با شرکت مخابراتی خود تماس بگیرید
هیچ باگ سرویس نمیتواند به دلیل مشکل اپراتور شبکه شما ایجاد شود، بنابراین به هیچ وجه نمیتوانید آن را برطرف کنید. با شرکت مخابراتی خود صحبت کنید و اگر پس از بازنشانی به تنظیمات کارخانه مشکل آنتن دهی سامسونگ اس 20 برطرف نشد، به او اجازه دهید مشکل را بررسی کند.
به مرکز خدمات مراجعه کنید
اگرچه نادر است، اما برخی از موارد مشکلات داغ شدن بیش از حد در دستگاه های Samsung Galaxy ممکن است منشا سخت افزار بدی داشته باشند. اگر بازنشانی کارخانه به رفع مشکل شما کمکی نکرد، به فروشگاه یا مرکز خدمات سامسونگ محلی خود مراجعه کنید تا یک تکنسین واجد شرایط سامسونگ بتواند سخت افزار را بررسی کند. در صورت نیاز، ممکن است آن را برای تعمیر یا تعویض بفرستند.
برای حل مشکلات آنتن دهی سامسونگ اس 20 تقویت کننده تلفن همراه تهیه کنید
در صورتی که راهکارهای بالا، مشکل شما را حل نکرد شما میتوانید از دستگاه تقویت آنتن موبایل برای بهبود آنتندهی گوشی خود استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان قبل از خرید، با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید: