برای رفع مشکلات آنتن دهی سامسونگ m12 بیایید ببینیم چگونه میتوانید علت اصلی را تشخیص دهید و با استفاده از استراتژیهای عیبیابی مختلف که در زیر ذکر شده است، مشکل شبکه را برطرف کنید.
بررسی قدرت شبکه/سیگنال
قدرت یا سیگنال شبکه به حاملی که به آن متصل هستید و برج های سلولی در مجاورت آن بستگی دارد. اگر در یک شهر مترو هستید، شک دارم که از یک برج سلولی دور باشید. با این حال، وقتی در شهر یا شهرک یا روستای ردیف 2 یا ردیف 3 هستید، همه چیز تغییر می کند. با توجه به تعداد کمتر دکل های سلولی، با دورتر شدن از نزدیک ترین برج سلولی، قدرت سیگنال به تدریج کاهش می یابد.
این باید برای تأیید اینکه باید بررسی کنید که آیا یک برج سلولی در نزدیکی وجود دارد یا خیر کافی باشد. اگر بله، اگر چیزی مانع عبور امواج رادیویی از دکل تلفن همراه به گیرنده تلفن شما شود، قدرت شبکه باید عالی یا خوب باشد.
قدرت شبکه را در تلفن خود بررسی کنید و آن را در دستگاه دیگری با استفاده از همان اپراتور تأیید کنید. اگر قدرت گوشی شما به نوعی ضعیف تر است، ممکن است مشکلی در گوشی شما وجود داشته باشد. برعکس، اگر مشکل در دستگاههای دیگر یکسان باشد، یا حامل با قطعی مواجه است یا منطقهای که در آن هستید دکلهای سلولی کافی برای سیگنال بهتر ندارد.
قطعی ها را بررسی کنید
اپراتور شما دهها هزار دستگاه را در هر منطقه ای مدیریت میکند، به این معنی که باید سیستمها را همیشه در حال اجرا نگه دارد. اگر شبکه به طور ناگهانی خراب شود و به طور کامل خاموش شود، ممکن است دکل(های) سلولی اطراف شما از شبکه خارج شده باشند.
میتوانید قطعیها را در دسته توییتر یا وبسایت شرکت مخابراتی بررسی کنید یا اگر پورتال قطعی اختصاصی دارد که در آن میتوانید اطلاعات بیدرنگ را بررسی کنید. البته، این می تواند از حاملی به حامل دیگر نگران باشد، بنابراین باید برای یافتن اطلاعات مرتبط تلاش کنید.
حالت هواپیما را روشن کنید
این روش خاص سعی خواهد کرد مشکلات شبکه Galaxy M12 را در انتهای شما برطرف کند. وقتی حالت هواپیما را روشن می کنید، اساساً شبکه تلفن همراه شما را به طور موقت قطع می کند. با این حال، در صورتی که مشکل شبکه در تلفن شما به دلیل هر گونه اشکال موقت شبکه یا نرم افزار باشد، به عنوان یک رفع اشکال عمل می کند. تنها چند بار تغییر حالت هواپیما برای بازیابی شبکه در تلفن شما کافی است. اگر جواب نداد، روش دیگری را امتحان کنید.
گوشی را ریبوت کنید
راه اندازی مجدد دستگاه بسیار ضروری است زیرا بیشتر از آنچه فکرش را می کنید مشکلاتی را حل می کند. مشکلات شبکه در تلفنهای هوشمند بسیار رایجتر است و میتواند به دلیل حافظه پنهان، برنامههای قدیمی، اشکالات نرمافزاری و موارد دیگر باشد. به نظر می رسد راه اندازی مجدد تلفن می تواند در اینجا نیز کمک کند. فقط باید گوشی را خاموش کنید، چند دقیقه بیکار نگه دارید و دوباره آن را روشن کنید. تلفن باید بتواند فوراً در شبکه موجود ثبت نام کند.
نوع شبکه ترجیحی را تأیید کنید
شرکت مخابراتی شما خدمات 2G، 3G، 4G را ارائه می دهد. هر گوشی دارای یک اسلات سیم کارت با قابلیتهای رو به پایین است، مانند اسلات 4G که از 2G، 3G و 4G پشتیبانی میکند. با این حال، اگر شیار سیم کارت شما از 3G پشتیبانی می کند، نمی توانید از سیم کارت 4G با تلفن استفاده کنید. بررسی کنید که آیا سیم کارت و اسلات شما سازگار هستند یا خیر.
یکی دیگر از دلایل مشکلات آنتن دهی سامسونگ m12 این است که نوع شبکه ترجیحی را اشتباه انتخاب کرده اید. من یک سیم کارت 4G دارم و گوشی من از سه نوع شبکه یعنی 2G/3G/4G (خودکار)، 2G/3G (خودکار) و فقط 2G پشتیبانی می کند. اگر نوع اول را انتخاب کنم، سیم کارت در شبکه 4G ثبت می شود و به من امکان دسترسی سلولی را می دهد. با این حال، اگر شبکه 4G در دسترس نباشد، می تواند به عنوان پشتیبان به 3G و 2G سوئیچ کند. اگر نوع دوم را انتخاب کنید و سعی کنید به 4G دسترسی پیدا کنید، انجام نمی شود.
بنابراین، مطمئن شوید که شبکه مورد نظر مناسب را انتخاب کرده اید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.
تنظیمات را باز کنید.به Connections >> Mobile Networks بروید.
به «حالت شبکه» بروید و «4G/3G/2G (اتصال خودکار)» را انتخاب کنید.
بررسی کنید که آیا شبکه بازیابی شده است یا خیر.
همچنین می توانید به گوشی خود یک راه اندازی مجدد سریع بدهید.
اپراتور خود را تغییر دهید
برای رفع مشکلات آنتن دهی سامسونگ m12 اگر اپراتور (ارائهدهنده شبکه) خودش مشکل دارد، زیرا شما بدون توجه به جایی که از تلفن خود استفاده میکنید، قدرت سیگنال خوبی دریافت نمیکنید، بهتر است برای تغییر به اپراتور دیگری بروید. می توانید از همان شماره استفاده کنید و از گزینه porting برای تغییر اپراتور و حتی دریافت پیشنهادهای هیجان انگیز از ارائه دهنده جدید استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که اپراتور جدید یک زیرساخت شبکه سالم در منطقه شما برای دریافت بهتر شبکه دارد.
از خدمات رومینگ استفاده کنید
اگر خارج از حلقه شبکه خود هستید، ممکن است مجبور شوید خدمات رومینگ را فعال کنید تا بتوانید به شبکه تلفن همراه متصل شوید. به تنظیمات >> اتصالات بروید و «خدمات رومینگ» را جستجو کنید. آن را روشن کنید. این باید مشکلات شبکه مربوط به رومینگ را بازیابی کند.
بررسی کنید که آیا سیم کارت آسیب دیده است یا خیر
آیا اغلب سیم کارت خود را حذف می کنید؟ آیا آسیب مایعی به گوشی که مربوط به شیار سیم کارت است وارد شده است؟ خوب، معلوم میشود که اگر سیمکارت یا شیار سیمکارت آسیب دیده باشد، ممکن است تا حدی یا به طور کامل دسترسی تلفن همراه را از دست بدهید، زیرا سیستم قادر به خواندن سیمکارت نیست یا خیر. یک تشخیص سریع
s شامل گرفتن ابزار اجکتور سیم کارت است. سیم کارت را بردارید و آن را بررسی کنید.
در صورت آسیب دیدن سیم کارت می توانید ظرف چند ساعت از همان اپراتور سفارش دهید که آن را تعویض کنید. اگر شیار سیم کارت به نحوی آسیب دیده است، می توانید برای تعمیر یا تعویض آن از تکنسین مرکز خدمات کمک بگیرید.
پاک کردن پارتیشن کش
فایل های کش سرعت بازیابی برنامه ها و وب سایت ها را افزایش می دهند. با این حال، خراب کردن آن آسان است، و شما را با مشکل دائمی، مشکلات انجماد، و غیره به پایان می رساند. بررسی کنید که آیا پاک کردن پارتیشن کش به شما کمک می کند مشکل شبکه را برطرف کنید یا خیر.
Samsung Galaxy M12 خود را خاموش کنید.
دو دکمه را به طور همزمان فشار دهید – افزایش صدا + کلید روشن/خاموش را برای چند ثانیه تا زمانی که تلفن لرزش نداشته باشد.
با استفاده از کلیدهای افزایش صدا از گزینه های داده شده به «Wipe cache partition» بروید و با استفاده از دکمه پاور آن را انتخاب کنید.
از شما خواسته می شود که حذف پارتیشن کش را تایید کنید، بنابراین “بله” را انتخاب کنید.
در نهایت از بین گزینه ها گزینه “Reboot System Now” را انتخاب کرده و تمام می شود.
تنظیمات شبکه را به تنظیمات اولیه برگردانید
رفع: مشکل شبکه / سیگنال Samsung Galaxy M31s و A21s؟
می توانید تنظیمات شبکه را بازنشانی کنید و بررسی کنید که آیا با این کار شبکه تلفن همراه در دستگاه شما بازیابی می شود یا خیر. ظاهراً این همان کاری است که در هنگام بروز مشکل در تنظیمات شبکه انجام می دهید.
می توانید به تنظیمات >> مدیریت عمومی بروید.
به Reset >> Reset Network Settings بروید.
در مرحله بعد، سیم کارت سیم کارت 1 یا سیم کارت 2 را انتخاب کنید >> به تنظیمات بازنشانی >> بازنشانی بروید و باید بتوانید تنظیمات شبکه را همانجا بازنشانی کنید.
به مرکز خدمات سامسونگ گزارش دهید.
مطمئناً آخرین راه حل است. بدون دریافت تلفن همراه مناسب، تلفن شما چیزی جز یک آشغال نیست، مگر اینکه همیشه از تلفن روی WiFi استفاده کنید. این ممکن است یک مشکل سخت افزاری باشد و نیاز به گزارش آن به مرکز خدمات دارد. البته، شما دو گزینه دارید، یعنی رفتن به یک مرکز خدمات مجاز سامسونگ یا یک مرکز خدمات محلی که برای چند برند فعال است. در هر صورت، این کار را خودتان انجام ندهید، مگر اینکه خودتان بدانید که آن را درست کنید.
نتیجه
شما آن را دارید. تمام روشهای عیبیابی ممکن برای رفع مشکل سیگنال یا شبکه Samsung Galaxy M21 و Galaxy M51. به ما اطلاع دهید که کدام روش واقعاً مشکلات شبکه شما را برطرف کرده است.
در صورتی که راهکارهای بالا، مشکل شما را حل نکرد شما میتوانید از دستگاه تقویت آنتن موبایل برای بهبود آنتندهی گوشی خود استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان قبل از خرید، با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید: