مشکل آنتن دهی سامسونگ f12 : در واقع، زمانی که با مشکل شبکه در Samsung Galaxy F12 خود مواجه می شوید، نگران کننده خواهد بود. اما وقتی متوجه شدید که موبایل شما مشکلی ندارد و ممکن است یک مشکل جزئی نرم افزاری یا تنظیماتی باشد که توسط خودتان قابل حل است، دچار وحشت نخواهید شد، درست است؟ مسائل شبکه دقیقاً از این نوع مسائل است. بیایید به راه حل های برای
1] مشکل شبکه در Samsung Galaxy F12 و 2] مشکل اتصال به اینترنت وجود ندارد
قبل از آن، در اینجا یک توصیه رایگان وجود دارد:
هنگامی که تیم ما در حال انجام تحقیق در مورد این موضوع بود، متوجه شدیم که محصولاتی وجود دارند که می توانند به بهبود قدرت شبکه در خانه شما کمک کنند. آیا در مورد تقویت کننده سیگنال ایجاد شده توسط SureCall شنیده اید؟ ما هنوز آن را آزمایش نکردهایم، اما به نظر میرسد این محصول در حال حاضر با رتبهبندی 3.3K+ در آمازون بسیار محبوب است.
ما شما را مجبور به خرید آن نمی کنیم، اما اگر علاقه مند هستید، می توانید آن را امتحان کنید. برای شفافیت، میخواهیم اشاره کنیم که پیوندی که ارائه کردهایم یک وابسته است. به هر حال ما در این مقاله اختصاصی نکاتی برای غلبه بر چنین مشکلاتی داریم.
برای رفع مشکل آنتن دهی سامسونگ f12 هرگز چک های اساسی را دست کم نگیرید
1. مشکل شبکه در Samsung Galaxy F12
اگر شبکه ای در دستگاه شما وجود ندارد، قبل از اینکه به این نتیجه برسیم که سخت افزار موبایل سامسونگ گلکسی F12 شما مشکل دارد، ابتدا باید سیم کارت را بررسی کنید.
Samsung Galaxy F12 خود را خاموش کنید و سیم کارت را بردارید. سیم کارت باید با Samsung Galaxy F12 شما سازگار باشد، از نظر هرگونه آسیب فیزیکی یا گرد و غبار بررسی کنید. سیم کارت را در دستگاه های سازگار دیگر قرار دهید و از اتصال صحیح شبکه بدون هیچ مشکلی اطمینان حاصل کنید. اگر همین مشکل وجود دارد، مشکل از ارائه دهنده شبکه یا سیم کارت است.
اگر سیم کارت در دستگاههای دیگر خوب کار میکند، سیمکارت را در اسلاتهای Samsung Galaxy F12 تراز کرده و آن را تعمیر کنید.
به تنظیمات ← سیم کارت و شبکه های تلفن همراه ← مطمئن شوید سیم کارت روشن است بروید.
مطمئن شوید که دستگاه شما در حالت هواپیما نیست.
اگر در شرایط اضطراری برای برقراری تماس یا ارسال پیام هستید،
به تنظیمات → سیم کارت و شبکه های تلفن همراه → نوع شبکه ترجیحی → فقط 2G بروید.
2. مشکل اتصال به اینترنت
پس از انجام تست های قبلی،
به تنظیمات → سیم کارت و شبکه های تلفن همراه → نوع شبکه ترجیحی → ترجیح LTE بروید.
سپس تنظیمات ← سیم کارت و شبکه های تلفن همراه ← گزینه Automatically Select Network را فعال کنید.
اگر تنظیماتی را در Access Point Name (APN) تغییر داده اید،
به تنظیمات ← سیم کارت و شبکه های تلفن همراه ← نام نقاط دسترسی ← بازنشانی به حالت پیش فرض بروید.
هنوز شبکه تلفن همراه در Samsung Galaxy F12 شما متصل نیست؟
با پشتیبانی مشتری ارائه دهنده شبکه خود تماس بگیرید. مشکل اتصال شبکه را که با آن روبرو هستید شرح دهید و نام نقطه دسترسی (APN) را درخواست کنید.
به تنظیمات ← سیم کارت و شبکه های تلفن همراه ← خدمات رومینگ را روشن کنید.
دستگاه را مجددا راه اندازی کنید.
امیدواریم راه حل های ارائه شده در بالا برای حل مشکل شبکه Samsung Galaxy F12 شما مفید بوده باشد.
در صورتی که راهکارهای بالا، مشکل شما را حل نکرد شما میتوانید از دستگاه تقویت آنتن موبایل برای بهبود آنتندهی گوشی خود استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان قبل از خرید، با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید: