تقویت آنتن دهی سامسونگ A13 چگونه است؟ اگر از کاربران Samsung Galaxy A13 5G هستید، ممکن است با این مشکل مانند «No Network Available» یا «سیم کارت ثبت نشده» مواجه شده باشید. اگر از مدل دو سیم کارته گوشی مذکور استفاده می کنید، این یک مسئله کاملاً عادی است.
هنگامی که تیم ما در حال انجام تحقیق در مورد این موضوع بود، متوجه شدیم که محصولاتی وجود دارند که می توانند به بهبود قدرت شبکه در خانه شما کمک کنند. آیا در مورد تقویت کننده سیگنال ایجاد شده توسط SureCall شنیده اید؟ ما هنوز آن را آزمایش نکردهایم، اما به نظر میرسد این محصول در حال حاضر با رتبهبندی 3.3K+ در آمازون بسیار محبوب است.
ما شما را مجبور به خرید آن نمی کنیم، اما اگر علاقه مند هستید، می توانید آن را امتحان کنید. برای شفافیت، میخواهیم اشاره کنیم که پیوندی که ارائه کردهایم یک وابسته است. به هر حال ما در این مقاله اختصاصی نکاتی برای غلبه بر چنین مشکلاتی داریم.
با کمک این مقاله، راهنمای کامل گام به گام در مورد چگونگی رفع چنین مشکلی را دریافت خواهید کرد.
نکاتی برای رفع مشکل شبکه Samsung Galaxy A13 5G
1. گوشی خود را ریستارت کنید
اغلب میتوانید مشکل «شبکه در دسترس نیست» را فقط با راهاندازی مجدد گوشی هوشمند Samsung Galaxy A13 5G خود برطرف کنید. آیا می دانید چرا راه اندازی مجدد دستگاه مهم است؟ خوب، این فقط برای آموزش مجدد حافظه تلفن است که قرار است در رفع برخی از خرابی های جزئی و همچنین صاف کردن عملکرد برنامه مفید باشد.
بنابراین، هنگامی که Samsung Galaxy A13 5G خود را مجددا راه اندازی می کنید، می تواند به طور خودکار مشکل شبکه خود را حل کند. اگر قبلا این را امتحان کرده اید، پیشنهاد می کنیم مراحل باقی مانده را دنبال کنید.
2. سیم کارت را دوباره وارد کنید [مشکل شبکه Samsung Galaxy A13 5G]
این یکی از مهمترین مراحل برای رفع مشکل شبکه Samsung Galaxy A13 5G شماست. کاری که باید انجام دهید این است که فقط یک بار سیم کارت را بردارید و دوباره آن را به درستی وارد کنید. حالا می توانید گوشی را ریستارت کنید و بررسی کنید که آیا این مشکل حل شده است یا خیر. اگر همچنان با همین مشکل روبرو هستید، سیم کارت را در اسلات دیگری قرار دهید (با فرض اینکه مدل دو سیم کارته دارید).
علاوه بر این، می توانید سعی کنید سیم کارت را روی گوشی دیگری قرار دهید تا بررسی کنید که آیا خطا مربوط به گوشی یا سیم کارت شما است. اگر سیم کارت در هیچ یک از دستگاه ها به درستی کار نمی کند، می توانید با ارائه دهنده سیم کارت خود (شرکت مخابرات) تماس بگیرید.
اما اگر روی گوشی دیگری کار می کند، ممکن است لازم باشد تغییرات جزئی در تنظیمات Samsung Galaxy A13 5G خود انجام دهید که در مرحله زیر به آن اشاره کرده ایم.
3. تنظیمات شبکه را بررسی کنید
وجود برخی تنظیمات نادرست نیز می تواند دلیل دیگری برای مشکل شبکه در تلفن شما باشد. برای انتخاب تنظیمات شبکه مناسب در گوشی خود، مراحل زیر را دنبال کنید:
به تنظیمات -> شبکه و اینترنت > شبکه تلفن همراه > پیشرفته > گزینه “انتخاب خودکار شبکه” را پیدا کنید و آن را روشن کنید.
هنگامی که تغییرات فوق را انجام دادید، گام بعدی این است که گزینه “Data Roaming” را بررسی کنید.
4. حالت رومینگ را خاموش کنید
برای انجام این:
به تنظیمات -> شبکه و اینترنت > شبکه تلفن همراه > گزینه “رومینگ” بروید و آن را خاموش کنید.
یک جایگزین برای مرحله شماره 3 و 4 وجود دارد که در زیر به آن اشاره کرده ایم:
5. اتصال شبکه را بازنشانی کنید
برای بازنشانی تنظیمات شبکه تلفن خود این مراحل را دنبال کنید:
آ. ابتدا “تنظیمات” را باز کنید.
ب به پایین صفحه بروید -> گزینه “System” -> Advanced -> “Reset options” را انتخاب کنید.
ج. گزینه “تنظیم مجدد شبکه تلفن همراه” را انتخاب کنید (همچنین ممکن است گزینه هایی مانند تنظیم مجدد Wi-Fi، بلوتوث یا گزینه شبکه تلفن همراه را مشاهده کنید که در این صورت فقط گزینه “شبکه تلفن همراه” را انتخاب کنید).
د در نهایت بر روی گزینه “Reset settings” ضربه بزنید.
اکنون، گوشی شما تنظیمات صحیح را دارد. گوشی خود را ریستارت کنید تا بر اساس تنظیمات جدید به درستی کار کند.
امیدواریم مشکل شبکه گوشی شما هم اکنون برطرف شده باشد. اگر متأسفانه هنوز وجود دارد، ما به شما پیشنهاد می کنیم به خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل فکر کنید. برای تقویت آنتن دهی سامسونگ A13 و دریافت مشاوره بیشتر، با ما تماس بگیرید.